You make me smile

hejsan!

känner mig lite stressad, vi har historiaprov imon, jag har inte ens kollat igenom frågorna, och jag måste få bra betyg på det. men ville inte svika er, så en snabbis hinner jag med, även en 'dagens outfit'.

planer för resten av veckan:

  • torsdag: skola, sen stan. jag & evelina ska ta spruta!
  • fredag: skola, stan, sen bio (?)
  • lördag: jobba 8-11, hem, sen till cissi!!
  • söndag: jobba 11-18..


         
 

¤ svart tröja / gina tricot
¤ svart-randiga shorts / zara
¤ jeansväst / JC
¤ skor / danmark
¤ solbrillor / hm
¤ väska / hm

 

jo, måste även visa 2 bilder på den här killen som går i 8:an (?) armmuskler hade han iallafall, haha.

 

allt för mig, ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0