Not anymore.

fick precis lite smått panik. kunde inte logga in här på bloggen, och trodde då att någon bytt mitt lösen. men efter några gångers försök upptäckte jag att caps lock var aktiverad, puuuh.

har nyss fikat, fanns mycket gott hemma. jag borde inte, jag vet. nu får ni inte tolka det fel och tro att jag bantar, för jag är så mycket emot att banta! saken är den att jag ska börja tänka på vad jag äter, men jag bryr mig inte om hur mycket jag äter eller hur mycket vågen visar. de som känner mig och följer mig dagligen vet hur jag menar. dessutom har vi diabetes i släkten.

idag har vi fått våra sucktröjor, redan (!). har gått och gnällt flera dagar att jag inte ville ha den längre, men nu ångrar jag inte ett skit att jag har den, för den är förbannat skön!

varför måste det vara så svårt?

puss / T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0