Thank you hun's

heeeeeej!

TACK tjejer för igår, hade verkligen en helgo kväll, och så mycket fint fick jag, tacktacktack! ni är underbara :)

hoppas att ni tyckte det var bra med :)
iallafall så var det grillparty hos mig, eftersom jag fyller år på tisdag så firade vi det lite :)

bilder från kvällen får ni kolla på min bilddagbok imorgon: http://tinadahl.bilddagboken.se , då uppdaterar jag som många tjatar om att jag aldrig gör ;)

det jag fick var: en jättefin tavla och godis"skålar"  från linn & erika med bilder på oss :), presentkort på Atlantis SPA från min underbaraste Evelina, sedan den rosa plattången, tjejer ni är bäst! ett jättesnyggt halsband, och en söt liten boll, och choklad, TACK allihopa! ♥

här får ni ett smakprov:


nu ska jag äta!
puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0