Stand by me

hejsan!

idag var det skola som vanligt. sedan in till stan med jannike, linnea & joanna. inhandlade lite presenter till födelsedagsbrudarna vi ska fira imon ;) sedan hittade jag lite annat med :) känner verkligen hur pengarna bara försvinner iväg på kontot, och det är mycket utgifter nu.. snart stockholm och därefter göteborg! ska bli riktigt kul, tur att det är löning innan dess!

vissa i talang är ju riktigt duktiga, ikväll syftar jag på dessa: Zara Karlsson, en söt liten tjej på 10 år som sjunger så grymt bra. sedan har vi trollkarlen Alexander Vasiliou, han är så grym, jag fattar verkligen inte hur han gör!

nu ska jag sova, ska jobba imorron 11-18.... surt. men jag är i behov av pengar så..



är lite avis på min bror som ikväll träffar sina jönköpingskompisar, & bla.a Daniel Karlsson. FUSK!

Godnatt på er!
PUSS / t.dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0