Nobody said it was easy..

.......

jaja. plugga skulle jag göra, ärligt talat har jag inte gjort ett skit. jag är inte på bra humör heller, sen orkar jag inte.
lovade ju att lägga upp bilderna ikväll, men det löftet får jag nog skjuta på tills imorron, eftersom jag verkligen måste plugga nu.
att jag inte fattar det.

nu ska jag inte dra ner erat humör till min nivå. hoppas ni mår bra iallafall, och att ni haft en kanonbra helg.

sitter & kollar på gamla bilder. och när jag ser bilderna, blir jag påmind av de tiderna, de tiderna som aldrig kommer att komma tillbaka, och om det blir liknande, blir de aldrig samma. thailand är det bästa vi någonsin gjort .


                                                         ♥


tänk om man kunde börja om därifrån igen. miss it.

with tears in my eyes.
/ T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0