Just like the moon

hallå folket!

hoppas det är kanon med er? själv är det lite krassligt, har nämligen åkt på världens förkylning, precis lagom till alla lovdagar och våran resa, lite surt. men jag vill inte vara klen, så jag mår ganska bra!

hade tänkt överraska er med en sak, men datorn vill inte som jag, får se om jag lyckas senare, så kika in då!
längtar iallafall tills imorgon! ska bli riktigt trevligt, shoppingtur till götet med några av brudarna! tåget går 07.40 inne på stationen!!!

jobbade idag med, 8-12. lite extra pengar, & det är gött. haha! ska berätta en lite småkul grejj. det var såhär, att när jag slutade vid 12 såg jag att en snygg kille tankade utanför, så jag jobbade över lite, tills han kom in.
men innan när jag skulle berätta detta för sofie & mamma, blev det lite fel.

jag: - vetni? innan på jobbet såg jag en snygg kille utanför som tankade, så jag jobbade över lite, därför du fick vänta lite mamma.
mamma&sofie: - haha, du är knäpp.
jag: - men jag ville ju ha han i kassan!
alla: hahahaha, jasså?
mamma: - vad gör du på jobbet egentligen tina!?
jag: - jag gör bara mitt jobb!

hahaha, vilken familj, va?

var även & handlade glass i mina preemkläder på shell innan (jagvet!) och en ung kille som stog i kassan kläcker ur sig:
- Ja! äntligen har du hittat den riktiga stationen ;)
- jag: haha! nej, men vi bor här, så.
- han: jasså?, lite smidigare då!

haha, gick ut därifrån och kunde inte sluta skratta, roliga människor!

nu ska jag ringa jannikehjärtat!
ciao babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0