Just a minute away..

God morgon!

gårdagen var trevlig! firade lisa & emma som fyllt år, grillade vid åsasjön med en massa goa människor, vi var nog 30pers :) mysigt. var väl där till 00.30 ungefär, sedan åkte vi hem, svinkallt kan jag meddela. men inte dog vi för det! linn & erika åkte med mig & jannike, vi skjutsade hem basse, walle & myntti.
bilder kommer senare idag!

har tagit mig en sovmorgon idag för att orka med allt jag ska göra idag. pluggpluggplugg står på schemat, sorgligt men sant. sedan om jag hinner ska jag åka och kolla på dansuppvisning i huskvarna.

skulle ju egentligen jobbat hela dagen idag, men har så mycket att göra så jag bytte den tiden.
let´s start!
PUSS / T.DAHL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0