It´s time to change.

hejsan!

lovade ju att uppdatera mig här nu ikväll, och självklart vill jag inte svika er. dagen har vart helgo ;)  började med att jag gick ut till garaget och hämtade moppen (nej, jag är inte lat, men hade bråttom efter skolan) sedan åkte jag till skolan och pratade med martin, min kemilärare som för övrigt är den absolut bästa läraren man kan ha! han sa att jag kunde göra provet nästa vecka, inga som helst problem.
därefter teknik med peddo-sune, sista lektionen med han idag, haha! sedan slöjd, jag & evelina har ju träslöjd tillsammans med killarna. after that matte följt av engelska.

jag och jannike gick lite tidigare för att jag skulle hinna in till läkaren. sedan perfekt "tajmat" när jag var klar där, var klockan tio i 3 och då hade jag en tid att passa på ett annat ställe - sköna jag. gjorde nagelförlängning, och resultatet blev såhär:
  

jannike var så snäll och satt där med mig i 2 timmar :) känns lite ovant nu i början, men jag tycker det blev superfint och är verkligen nöjd!

nu ska jag fixa iordning mig, sedan åker jag till jannike där det är filmkväll :)

förövrigt blir vi bara tjejer imon, så tro inte det är fritt fram, ingen idé att ens försöka ;)

puss / T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0