If you want it

hejsan!

dagen idag har vart ganska okej. först skola as usual, fick tillbaka mitt arbete om thailand, MVG på det !!! bra tina! trodde jag då inte.

sedan stressa hem och slänga i mig lite mat, sen åkte jag in till tandläkaren. de tog bilder & sånt, ja, vi har problemtänder i släkten! skulle tillbaka om 1 år iallafall. men frågade om jag kunde göra något åt mina tänder där nere (som är jättefula) och hon sa att absolut, du kan få tandställning, men du vägrade ju det innan. så sant så, det gjorde jag med. men har funderat på det, det är ju bättre att plågas med en ståltråd i käften ett tag, än att gå och störa sig på något hela livet, som man kunde göra något åt. ska nog ringa in någon dag. fick se att jag hade 4 visdomständer med, hur läskigt är inte det då??...

ge mig sommar!!



lina, du är bäst!

fysikprov imon, så dags att plugga!!
puss / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0