I´m a dreamer

får ursäkta mig för dålig uppdatering de senaste dagarna, men som jag brukar säga, så har det hänt mycket och jag har mer att berätta om!

fredag: alla 6 tjejerna åkte in till stan & åt, sedan blev det bio! " what happens in vegas " var vi på, kanonbra! sedan gick vi till piren och åt en glass, sen till vätterstranden och träffade massa kändisar :)

 

brudar! (joanna, jannike, emelie, lisa, evelina)


och nästa bild är evelinas: (joanna, jannike, jag, lisa, emelie)


lördag: jobbade 8-11. sedan hem och iväg igen med toni in till wicked! köpte en klänning, eller beställde! riktigt snygg var den! de satt och glassade utanför affären på fiddes tuffa bil när vi kom:



hem & gick sedan ut i solen och somnade! toni, mamma & jag gick en sväng sen :) sedan åkte vi (jag, jannike, joanna, emelie, lisa, linnea) in till maxi och handlade det vi ville ha till kvällen. sedan åkte vi in till stan, åt på donkan, tog en sväng på piren, sedan gick vi till vätterstranden och hade trevligt! hahaha, det var riktigt kul, roligt folk och några kändisar träffade man med! alltså piren&vätterstranden säger jag bara.. jönköpings stolthet, så fint som det är!


joanna, jannike, linnea, lisa, emelie!

söndag: eftersom min chef ringde och frågade om jag kunde jobba idag, så gjorde jag det, alltid gott med lite money. jobbade 11-18 och fick besök av en del kändisar idag! alltid trevligt. sedan hem.
toni körde sitt första mx3-sm idag, och jag kunde inte vara med, det tog emot! (han kör vanligtvis mx2, men mx3 är en annan klass med större hojjar, som han precis skaffat en också) första heatet fick han bryta, och i andra blev han 7:a, vilket var kanon! så det blev tårta hemma innan, haha!
elin körde VM i helgen med, i bulgarien! hon blev 5:a totalt i den VM-deltävlingen, grattis elin!

sängen väntar, och innan ringde gunnar hem hit, min so-lärare och sa att hans lektion är inställd imon, vilket innebär sovmorron!
godnatt! / t.dahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0