I´ll be the one that protect you

H E J  på er, och förlåt för dålig uppdatering!

som plåster på såren bjuder jag på en dagens outfit, och hoppas ni blir på bättre humör. ser väldigt lame ut på bilden dock.
              


¤ vit t-shirt / bikbok
¤
svart kofta / rut m.fl.
¤
chinos / hm
¤ väska / hm
¤ skor / PARIS!



känner mig så himla stressad. stannade kvar i skolan och gjorde klart det jag hade kvar i bilden, sedan hem, slängde i mig korv m. bröd och började plugga. har gjort klart mitt teknikarbete och är snart klar med mitt hi-arbete med. sedan är det bara 2 recensioner på böcker jag inte ens läst iår. och efter det ska jag kunna kemiprovet + kemi läxförhöret som ett rinnande vatten. tror ni det går? svar: NEJ. håll ut tina, tänk positvt....

men ey
, nu ska jag fortsätta. kanske lyckas rädda hälften av betygen - om jag har tur.
imorgon blir det inte uppdatering förräns på kvällen, då ska jag visa er något fint! (förhoppningsvis).

ha det fint!
puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0