I have a dream

nu är bloggen flyttat till den nya plattformen! lite annan design när man är inloggad, annars ingen större skillnad.

tänkte jag skulle bjuda på en.. (väldigt dålig bild, jagvet. mobilkameran är inte så bra som den sägs..)



¤ svart tunika / gina tricot
¤ rosarutig sjal / gina tricot
¤ svart kofta / hm
¤ svarta 'tofflor' / danmark

min systers pojkvän henke var här innan & lämnade en massa grejer till oss! (han jobbar på intersport) och sen hade han med 3 olika regnjackor jag fick välja på, han tog upp två, en gul & en grön, sedan sa han: men tina, här har jag en som verkligen står tina på! gissa vilken färg? rosa såklart! han är för snäll han!

det var allt för mig! ha det gott.


puss / t.dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0