Göteborg!

I´m back home!

gårdagen blev så jäkla bra! vilken dag alltså, vi brudar har haft det kanon verkligen! detta ska göras om, och då ska även du evelina med! vi som åkte var ju jag, jannike, jonna, emelie, cissi!

mamma skjutsade in oss, och på tågstationen träffade jag även på elina, som också skulle till göteborg, lite kul!
vi hade dock lite problem om vi skulle kolla på avgående eller ankommande tåg, och ett tåg stod vid ena spåret, och vi var påväg mot andra, men efter att vi frågat en tjej som sa att vi skulle till det tåget som redan stod där fick vi panik, och hann precis haffa tag på konduktören innan han hoppade in i tåget!! nära ögat.

väl på tåget pustade vi ut, och åt våran frukost och taggade. framme i götet rusade vi till affärerna och började shoppa, haha! åt på pizza hut, och skrattade som aldrig förr. skulle tagit 20-tåget hem, men istället åkte vi 17-tåget.
alla hittade en hel del, ni får se i någon outfit framöver!

på tåget hem var alla trötta och flamsiga, shit vad kul vi hade, åt småsaker. en kille runt 25-årsålderna satt jämte oss, det var 3-3plaser, mot varandra. där satt han och garvade åt oss, hahah! stackarn.

image336

image337

helt plötsligt börjar det lukta enorm fotsvett, haha. och det kunde inte jag undgå att kläcka ur mig. sedan satt alla vi tjejer där och skrattade, och sa att vi nästan dog i andnöd osv. (vi trodde först det var någons av våra fötter) men sedan kom vi på att vi inte var själva i vagnen, det var alltså han bakom mig och jannike, haha. jag & emelie klarade inte av att se honom sen, för vi började asgarva verkligen! mycket mer hände, emelie och jag ägde ju några killar med, hahaha!
ska jag skriva ner allt här kommer ni tröttna!

sedan hemma i jönköping kom yvonne och hämtade oss, hem & fixade sen bar det av till jonna! där alla götet-tjejerna samlades och hade myskväll! sov sedan hos jonna, och även ikväll ska jag träffa alla de brudsen igen!

TACK TJEJER! underbart. ♥

image338

                                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0