All good things come to an end..

hej på er!

idag hade vi orientering i skolan, och ja det var lika kul som det lät. jag och jannike orienterade tillsammans, och vi tröttnade ganska snabbt, aldrig mer orientering skrek vi i skogen, och några till väl valda ord! haha!  och det satt en lärare gömd vid varje station...

jannike du är för rolig!


men skönt att sluta tidigt iallafall. vi fick korv & dricka uppe vid skolan, sen slutade vi runt 12. de e niiiice! nu sitter jag inne, känner att allergin kryper fram, och jag vill inte ta tabletter, jag vill utmana lite och se om jag verkligen är så allergisk som innan! har hört att det inte är bra att göra så, men jag vet inte..

nu måste jag plugga, jag kommer inte ha något liv på några veckor, men sen är det slut och det ska bli så jävla skönt!
puss på er!
/ fröken dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0