A sunny day

vilken underbar dag säger jag bara! vädret är verkligen högt upp på termometern, och det tacka vi då inte nej till.



dagen var slapp. för första gången i mitt liv tog jag moppen bort till skolan. för er som inte vet så bor jag typ 200m nära skolan, så inte pga lathet, utan att vi skulle direkt till stan sen.. 
hi-provet gick väl inte särskilt bra. hade 2 lektioner, sen drog jag & evelina in till stan. vi skulle hämta ut vaccinet på apoteket, och jäklar vad sega de var där inne, riktiga apotekare säger jag bara.. sen gick vi och tog sprutan mot livmoderhalscancer. visst, kändes gjorde den, men jag är inte känslig för sprutor. nu är det 2 kvar. det är ju värt det, absolut!

vi gick en sväng på stan, mötte emelie och hennes killar, haha! gick till piren och åt glass i solen, supermysigt.
sen hem, och därefter åkte jag bort till crossbanan & kollade på min bror när han tränade. åååh, jag vill också köra! ge mig.
när jag kom hem var jag duktig och tvättade elliot (moppen).



nu ska jag sova! imon blire stan, sen bio om allt blir som planerat!
godnatt folket!
/ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0