A fan of you!

HEJ på er!

lite dumt att de hade som överraskning vart vi skulle åka igår, trodde ju vi skulle köpa hund eller något, haha. vi åkte till berget och fikade. sofie & henke om med! sedan fick jag present; min efterlängtade systemkamera! I´m sooo happy!

sedan har jag fått reda på lite betyg idag: VG i matte, G/VG geografi, VG/MVG samhälle, VG i svenska, VG i engelska. ganska bra iallafall, fick reda på igår att jag får behålla mitt MVG i hemkunskap med, bra det.

bäst att jag kilar och räddar betyget i kemi. har prov imon, det sista provet någonsin på fla(t)hultskolan!!! så damn skönt.

dessutom har jag asbra planer för skolbalen, haha ;)

puss / T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0