A day away

hallå!

känner mig jättestressad för tillfället. imorgon har jag biologiprov, och jag har bara läst igenom de 30sidorna 1gång. bra jobbat fröken dahl. men så är det alltid nuförtiden. fastän jag vet hur viktig den sista tiden är nu, orkar jag inte jobba så bra som jag gjorde i sjuan-åttan. jag är så sjukt skoltrött, och hoppas gymnasiet ger mig en ny kick, annars lär jag aldrig klara det...

 

fick reda på nationella i matte idag med, och jag har väl inte haft svårt för matte innan, trodde jag. men nu fick jag bevis på det tydligen. fick 28p, G var 23 & VG 42. Jag får inte sänka mitt VG, för då kan jag glömma mina framtidsplaner..

bäst jag kilar då!
puss.


Kommentarer
Postat av: emelie

JAG VILL TILL GBG!!!!! :) <3

2008-05-12 @ 20:55:26
URL: http://emejlie.blogg.se/
Postat av: tina

juste ;D det hade jag glömt!

det hade vart kul, men det går nog inte imon! "/ <3

2008-05-12 @ 21:13:29
URL: http://tiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0