You´re everything I want

får ursäkta mig för dålig uppdatering - igen!

men se det positivt, när jag inte uppdaterat på ett tag, har jag haft fullproppat på schemat, och då har jag alltså mer att berätta om, let´s start:

¤ fredag - skola först, sen gick evelina & jag hem till mig, åt lite och fixade iordning oss, sen tog vi bussen in till stan, strosade runt en sväng, och det enda jag köpte var 4 skärp & nagellacksförstärkning, stolt över mig själv att jag lyckades hålla i pengarna! när klockan blev halv sju gick vi bort mot Dal Baffo och väntade på alla de andra tjejerna, vi vad nämligen och åt, alla tjejerna i klassen, utan några. Kristians pappa serverade oss, maten var supergod som vanligt, och vi hade trevligt, tack tjejer!
efter det åkte jag, jannike & evelina hem till jannike en sväng, och sen hem.

   
man känner sig inte alls vit jämte thailands-negern jannike!
mer bilder på elins bdb tror jag, http://allam0talla.bilddagboken.se

¤ lördag - vilket innabar jobb hela dagen, 11-18. på jobbet ringde emelie och frågade om jag ville följa med till ellen på tjejkväll, och det nappade jag på direkt! så sis kom och hämtade mig, skjutsade hem mig, så duschade jag och packade, sen åkte vi in dit. trevligt hade vi, och god mat även där, tack! vi sov även där sen!

¤ söndag - vaknade upp hos ellen. jag och emelie skulle jobba, så vi skulle gå till bussen, men självklart missade vi den, haha. jaja, tog sin lilla tid innan vi kom till jobbet, tur att jag hade mitt lilla bussproffs med mig! annars hade jag förmodligen inte vart där än! jobbade 11-18, sen hem. kvällen blev lugn, wallander och så.

idag - skola, sen hem. mami bjöd mig & evelina på pannkakor, sen o.c och sen slapp till 110. nu ska jag äta tänkte jag!

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0