Waiting for you

God morgon!

har alldelles nyss vaknat, eller har ju skrivit en packlista med, för på lördag kl.8.00 drar vi till SÄLEN!! jag åker med evelina´s familj, min familj är hemma, en hel vecka utan massa gnäll, gud så skönt!
ska bli så skönt att komma härifrån ett tag, kommer givetvis sakna er där hemma ♥

jag har precis insett att jag inte kommer hinna packa, haha! idag jobbar jag 12-18, ikväll kommer några tjejer hit & tar farväl, nej det lät hemskt, men ni fattar. imon jobb 12-18 & sedan huset om det är imon (?).

lina, glöm aldrig att jag älskar dig hjärtat! det fixar sig.

nu ska jag fixa lite, innan jag tar bussen till jobbet. hörs nog senare!
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig också! men det är ingen fara med mig, jag garvar bara åt allting. hah, fick veta lite mer igår dessutom. men vi tar det sen :D förresten, ni kan ju alltid ta en liten paus i säter imorron och säga hej till mig :):)

2008-03-27 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0