There´s no reason to pretend

¡HOLA!

hoppas eran helg har vart bra?
- min har iallafall vart superbra!

vi börjar med lördagen, då jag började med att jobba 8-11. efter det kom mamma och vi åkte och gjorde några ärenden, sen hem. jag hade ju bestämt mig för att överraska toni & pappa som var i vaggeryd & tränade cross. så jag klädde på mig alla kläder jag hittade, och efter att mamma förklarat vägen säkert tio gånger, så moppade jag mig iväg. väl i vaggeryd ringde jag pappa för vägbeskrivning, då säger han " men vi ska åka härifrån om en minut.."  där satt jag och frös, och hade åkt dit helt i onödan, KUL, så det var ju bara att vända. vi stannade till hos engman´s, och på något sätt lyckades jag övertala pappa så att han körde moppen hem, och jag åkte med toni i bussen. thanks dadie!

kvällen blev riktigt trevlig! evelina kom hit, och sen åkte vi till ellen i taberg, där vi var nästintill alla tjejer som vi var på fredagen, tack tjejer! ♥ jag hade superkul! vi partajade hela natten lång, haha, nej men nästan. vi var hemma ganska tidigt, sen satt jag & evelina & åt glass, pratade & så till klockan blev 03,00.

söndagen var bara tråk, så den är inte ens värd att nämna.

bilder kommer, har inte tid nu ;(

PUSS 
TINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0