Listen to the lovesongs..

Underbar kväll med underbara tjejer! ♥

vi drog ihop några på "avskedskväll" som jag pratade om. vi var här hemma. jobbade till 18, och slängde mig in i duschen när jag kom hem, sedan kom jannike vid halv. vi åkte till hovslätt och handlade - mamma tog tiden, 4 minuter tog det från att vi gick till att vi kom tillbaka till bilen, då hade vi med oss alla ingredienser & tillbehör till tacos. hemma väntade redan emelie & lovisa. sedan kom linnea & evelina med.
vi spelade lovisa's spel, nivet sådant med charader, skitkul!!
tack brudar!

jannike & linnea var sist kvar, de åkte precis. jag har inget packat till sälen, och imon jobbar jag 12-18, någon som vet om det verkligen är huset? björn rosenström skulle väl tydligen dit!?

nu är det dags att sova, hörs imon!

image267
pussnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0