I´m sorry babes ;)

nu har det hänt igen, men jag lovar nu att jag ska bli bättre på att uppdatera, häng kvar bara! ;)

har alldelles nyss tagit mig upp ur sängen, la mig ganska sent, runt 02, och sen fick jag ett telefonsamtal med, haha, trevligt.

nu blir det en snabb sammanfattning om vad jag har gjort de senaste dagarna:

  • fredag - lediga från skolan, men jobb för min del, 11-18, bra pengar på en röd dag iallafall. sen hem, och sen fick jag besök av evelina & emelie, pratade och kollade på en bra film, den nya med jessica simpsson,
    Blonde Ambition
     
  • lördag- åter igen jobb, 8-13. riktigt kul, alla är så trevliga när det är påsk. efter det hem & fixa och så. på kvällen åkte jag & emelie till lisa, där även emma var, trevligt tjejer!
  • söndag/idag- inga planer än, skönt det, för har planerat saker varenda dag i veckan som kommer nu. och jag typ dör utan min kalender, skriver verkligen ALLT jag ska göra på min mobilkalender, men nu är den på lagning... har pappa´s gamla & supersnygga nu, ingen färgskärm, ingen kamera, INGENTING!

nu ska jag äta frukost, hörs senare!
kyss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0