I´m so sick of lovesongs..

hejsan sockertoppar!
får ursäkta för något dålig uppdatering, men har helt enkelt haft annat för mig, och vad ska jag berätta nu !

fredag: de enda lektionerna var teknik & slöjd. jag gick ifrån tekniken för att följa med jannike & ta spruta, sötan då! jag höll henne i handen, och hon var så duktig så! efter slöjden sen tog jag, evelina & jannike bussen till stan & gick till chili thai, helt sjukt gott, och grädde fanns idag med, haha. sen bort till björn&benny-konserten, och den var riktigt bra, alla kan ju sjunga nuförtiden-utom jag! illa. träffade några kändisar där, alltid trevligt.
sen gick vi ner på stan, och jag hittade ett par tygskor (till) , en topp & ett skärp. är på jakt efter en vårjacka & en väska med, det är svårt. sen hem till mig där det väntade ännu mera kinese-food för mig & evelina, hela ligan var hemma, sofie+henke, toni+elin, mamma+pappa, jag & evelina. dock inte lika gott ifrån wok&co.
vi mös med film och godis hela kvällen!

evelinahjärtat & jag
image233

lördag: klockan ringde upp mig 06.40, på en lördag liksom. men jobb stod på schemat, och bara att bita ihop. jobbade till 11, och sen tvingade mamma med mig att shoppa, i mina supersnygga jobbarkläder (märk ironin) & trött som en åsna var jag inte riktigt sugen på det, men vad gör man inte. fick med mig en blus/skjorta iallafall.
sen hem och ladda för kvällen, mina förväntningar var nog dock lite för höga. åkte till huskvarna folkets park runt 17, och sen var det fest, prisutdelning, middag och grejjer. sen tyckte vi att det var lite dåligt drag, så vi åkte ett helt gäng till clabbe&johanna´s lägenhet och var där. sen åkte toni, elin & jag hem.

planerna för dagen är inte riktigt klirrade än, men det lutar åt att träffa mina vänner!

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0