I just can´t get you out of my head, boy your love is all i think about..

hejsan.

har vart dålig på att uppdatera mig, men det är delvis bloggens fel. hade skrivit ett fettoinlägg igår, så försvann allt.

wellwell,

måndagen var inte särkilt ovanlig. jo, jannike följde med mig hem en sväng, åt lite mat & nybakade bullar! sen åkte hon, och det blev slappa för min del.

tisdagen började med svenska. sedan kom pappa och hämtade mig, sen åkte vi till sjukhuset. fick sitta där och vänta säkert en timma, sen fick jag komma in. röntgade ena knät för er som ville veta.
haha, hon "kvinnan" som var riktig läkare frågade om jag ville ha en rock på mig, men jag hade en lite längre tröja (dock lite väl kort) , så jag sa nej. sedan när jag kommer in står det en kille där, en sådan elev, han gick säkert på gymnasiet, och såg hyfsat bra ut, hahah. så när jag la mig där, så sa hon att jag skulle lägga mig på något konstigt sätt, och jag bara kände att jag visade aningen mer än vad jag borde. lite smått pinsamt, jag hade inte gjort något bra underklädesval heller, haha, tina dahl i ett nötskal. där stod hon och förklarade för han hur man skulle göra osv. , och där låg jag & skämdes! sedan kom hon fram, och småskrattade lite, och utbrast: "ojdå, du får nog dra ner din tröja lite", haha, pinsamt.

hoppas att jag inte träffar han någon mer gång!

sedan följde jag med pappa några ärenden, sen tillbaka till skolan, där det bara var halva hk:n & NO kvar. sen skulle jag in & lämna in telefonen, men glömde visst lite saker..
NU lär jag plugga till matteprovet och svenskaprovet imon, har nämligen inte gjort det än....

jag kan inte hjälpa det, men jag måste säga att jag saknar det .

image260 image261 image262

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0