Hairdresser - for a minute

yes, it´s true..

haha, jag har precis klippt till jonna, nej, inte slått till henne, utan klippt hennes hår! klippte upp det, tunnade ut det och tog bort det slitna, inte för att jag är något proffs, men hon sa att hon blev nöjd, så det är ju bra! tack för att du vågade, haha, det är ju skitkul att klippa! på tal om frisörer, så kom linn med en nyhet att vi som sökt till JB får reda på om vi kommit in eller inte i slutet av mars!

dagen har annars vart bra, svenska, idrott, hk & no. det blev ostbricka på hk:n, faktiskt helt okej. sen hade lovisa en skithäftig sak på sin telefon, helt sjukt! ni får testa det själva, påminn mig! scary..
sen har vi pratat telefoner idag, och jag håller fortfarande fast vid mina alternativ, LG:n eller iphonen. en touch-telefon har jag iallafall bestämt a looong time att det ska bli nästa gång ;) när pengar finns tillgängliga vill säga..
så bra att jag fick lite jobbtider i påsk med, jobbar långfredagen, påskafton & annandag påsk, bra pengar där. mitt sparande går fortfarande bra, lite förvånad faktiskt.

men nu blir det en fika med glass, äppelbåtar & mörk choklad, jummie. mami har köpt hem 2 nya tallriksglass-sorter, citron/lakrits & viol, tro det eller ej, men de är goda!

image239

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0