Give me more love..

hockey-bockey-matchen slutade med att eleverna blev ägda, tro det eller ej, men tyvärr sanning!

dagen rullade på med spanska, hahah, antonia, våran lärare alltså, hon är för rolig. första läraren som uppmuntrar oss att festa som unga! jag, evelina & emelie satt och pratade med henne, hon berättade om sin ungdom, osv, osv. det trodde jag inte om henne! pluspoäng till henne!
sen när vi slutar lektionen, avslutar hon med " ha en glad påsk, och festa riktigt mycket nu under lovet! " haha!

sen var det bara idrott kvar, och vi hade en annan lärare, stor skillnad på han & henry, men han var bra! sen hem, och jag har inte gjort så mycket hemma, mer än slappat. mamma kom hem med påsktårta med!



nu ska jag glömma, verkar inte finnas någon anledning till att ha det kvar i tanken ändå..

Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby, baby, baby
Thank you .
image263
amy diamond - thank you.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0