Freaky

jag vet att det har vart dålig uppdatering-igen, ledsen för det.

dagen har vart bra, slutade redan kvart i ett, hade bara svenska, idrott och lite hemkunskap. idrotten, vilket idag var bad, var riktigt bra, evelina & jag duschade och pratade hur lång tid som helst, en timma typ, äta hann vi inte heller. sen följde evelina med mig hem som vanligt, och hämtade hennes pärla, den måste vi ju döpa! haha. ♥
efter det kom emelie, och jag bjöd henne på pannkakor, pratade & planerade lite, mer om det imorron, för då ska vi ut & gå, längesen sist!

nu ska jag ta & ringa min ***-****** kusin lina! ;)

puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: lina

hahahahahahahaha, gör det! (Y)

2008-03-04 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0