Don´t let me be the last to know

nyss hemkommen från mmw-magnus i barnarp ( han som trimmar toni´s crossar ).
jag och han har ju några planer om min moppe, haha! och sen bjöd han mig på coca cola zero! jag och pappa pratade lite med han, eftersom han verkligen kan sin sak när det gäller motorer!
tänk vad glad jag kan bli av så lite! mitt humör är på topp, tur att ni inte fattar varför! evelina know, haha ;)

wellwell, dagen har annars vart bra, på håltimman moppade jag, evelina & jannike oss bort till bubs! sen förbrännde vi alla kalorier på idrotten, badminton & sen gymmande vi lite. på tal om det, så provade jag jeans igår, och har haft typ 25 eller 26 i jeansstorlek, så tog med både och i omklädningsrummet, fick inte ens upp 26:orna över låren, haha! annars brukar det ju vara my ass som är problemet, big-ass you know! men inte deppar jag för det, lina jag ska ge dig ett schema !

min pärla, Elliot!
image234

sitter och dricker colan fortfarande, haha. men dags för lite riktig mat nu,
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: lina

ahahaha, japp, jag har väntat länge på det schemat tina dahl!

2008-03-07 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0