Haven´t you learn that I´m gonna be okey..

hej på er!

gårdagen var väl inte den bästa. vid 16-tiden ringde Toni och skulle säga resultaten i crosstävlingen, trodde jag. Men istället berättar han att axeln hoppat ur led och han står och väntar på ambulans. Surt, och jag tycker synd om honom! Jag som alltid brukar vara med på Lag-SM tävlingarna annars, hoppade över det pga skolavslutningen och att vi skulle fira sandra! Jag är iallafall 'lättad' att jag inte var med, för det hade jag nog inte klarat av. Det blir alltså ingen mascupen uppe i dalarna som vi kör varje år efter midsommar, men det är smällar man får ta! krya på dig brorsan!





kvällen blev iallafall bra! Eftersom Jannike åker till Malta på onsdag, på språkresa 3 veckor så ville vi träffades vi innan hon åker (Evelina, Jannike, Lovisa, Linnea, Jag). Kommer sakna dig hjärtat <3
Det blev iallafall tacos och prat hela kvällen, trevligt :)



dagens planer; ja ni, det är frågan. ska nog åka in och lämna in min telefon som dör hela tiden, är något shuffens med batteriet. Mamma & Toni är hemma med, så vi kanske hittar på något, vem vet.

PUSS! / T.DAHL

Kommentarer
Postat av: Jannike

naaw vad söt du är :) kommer att sakna dig med hjärtat :(<3

2008-06-16 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0