Uppdatering!

Jag vet, jag vet. FÖRLÅT för min dåliga uppdatering. (känns som jag säger det ganska ofta nuförtiden, ska skärpa mig!)

Jag har inte uppdaterat här sen i onsdags, innan balen. Ska fatta mig ganska kort.

Balen: HELT UNDERBART! En jätterolig kväll alltså. Fidde kom hem hit och hämtade oss med hans snygga bil med luftfjädring!! sånt tycker jag är så jäkla häftigt, det ska jag ha på min bil, lätt! astufft att hoppa med bilen! Det kan ioförsig inte Fiddes, men höja och sänka, vilket han gjorde när vi satt på flaket! tufft så in i!
våran entré var ju galet snygg, haha! vi gick av och minglade lite, sedan fick man träffa sin kavaljer för kvällen, och jag fick gå med en av mina bästa killkompisar, Kristian! Tog kort, och sedan fick vi god mat & efterrätt. kollade på cabarén, som väl var bra, men jag tycker våran var bättre, haha! Sedan blev det DANS hela kvällen lång, hur kul som helst!

Jag, Evelina, Lovisa, Jannike

Lovisa, Jannike, Linn, Cilla, Lisa, Jag, Evelina

Torsdag: Vaknade upp med onda fötter eftersom jag dansat hela kvällen i högklackat. Brännbollsturnering var det ända vi skulle göra i skolan, så jag & Evelina åkte in till stan istället. åt frukost på piren; pizza! sedan strosade vi runt på stan lite, trevligt!

Fredag: SKOLAVSLUTNINGEN! Jag tycker det är skönt, men samtidigt kommer jag sakna flahult så sjukt mycket, tro det eller ej. aulan, speciellt när nicole sjöng, det var så fint. i aulan kändes det som en begravning, som att säga hejdå till de man kanske aldrig kommer träffa igen. kommer sakna alla; kompisarna, lärarna, och framförallt 9D. vilken go klass. <3 har fortfarande inte fattat att jag inte kommer gå dit på måndag igen, att jag aldrig kommer gå på den skolan mer, någonsin. sjukt.

åkte sedan till min kusin som tog studenten, Grattis Coffe :)

på kvällen bar det av till sigges. det var hur mycket knott som helst, vi var helt ute i skogen, alla fick alkotestas, plus att några fick åka hem. lite töntigt av ledarna tycker jag. men men. Jag & Evelina som inte ens ville dit dagarna innan, tröttnade ganska snabbt, efter någon timme, så vi ringde pappa som var så snäll och hämtade mig, Evelina & Emelie. Vi åkte in till stan en sväng istället.

Lördag: Var på stan en sväng med min kusin Lina, från dalarna. sedan på kvällen kom Frida, Jocke & Lollo och hämtade oss, och vi åkte hem till Sandra för att fira henne! Efter grillningen, tårtan, dansandet och pratet gick vi till Jesper en sväng! sedan fick vi åka med Linns kompis hem :) Tack för en trevlig kväll tjejer :) <3

Lina har lämnat Jönköping (hon måste hem till lappland & mata renarna nivet) men på midsommar får Evelina se dalarna (lappland) för första gången, vi ska fira midsommar där som varje år, dock är det första året för Evelina!



kolla in fler bilder från balen på min bdb: http://tinadahl.bilddagboken.se

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0