Tell me more!

Tjena!

Hoppas ni är taggade nu inför midsommar? Det är då jag.
Imorgon bär det iväg till dalarna (som utomlands har jag hört någon säga, *host*) nejdå, du kommer klara dig fint Evelina, lapparna där uppe ska ta hand om dig, sen har du ju tur att du har en 'tolk' med dig, haha!
Evelina har nämligen inte vart i dalarna förut, och tycker de pratar lite annat språk än vi gör här i 'nohamma'.



Var förresten och lämnade in min telefon innan, och de hade ingen lånetefelon. KUL (!) så har ni försökt höra av er så känn er inte dissade! men de var lika snälla som alltid, och skulle lägga undan en åt mig som jag fick hämta imorgon. Just nu har jag min pappas gamla nokia, ingen färgskärm, ingen kamera, ingenting. Har hela mitt liv nedskrivet i min telefon, klarar mig knappt utan min kalender. Inte en chans att pappas nokia får följa med till dalarna..

Nu ska jag sova, godnatt på er!
kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan , jag är nervös tina! haha.. jag ringer dig snart igen, för jag glömde fråga några saker :P loveu<3

2008-06-19 @ 12:08:40
Postat av: lina

haha, ni är sååååå elaka :D

2008-06-19 @ 17:29:25
Postat av: tina

hahah, ni är så söta båda två!

2008-06-23 @ 20:40:22
URL: http://tiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0