So yesterday

familjen Dahl's = familjen Klantig.

ja, det är faktiskt så..
..igår skadade ju toni sig, var väl inte klantigt, snarare otur. idag välte mamma ut ett fullt glas med vatten inne på mackmakeriet & stoppade sedan ner fingrarna i toni's glas, när hon skulle ta en pepperoni från toni's tallrik (hon hade inga glasögon) haha. pappa fick ryggskott i morse. jag skulle släppa loss mitt skärp som satt för hårt, och då flög två naglar av (nagelförlängningen). kors i taket. sofie däremot har det inte hänt något vad jag vet!

hela familjen klantig:
   

sofie, du får inte vara med för att du är klantig (var glad för det!), utan istället för att du är så söt!



Mamma, Toni & Jag åkte in till stan en sväng idag. släppte av mamma som skulle klippa sig. Jag följde med Tompa på några ärenden. Sedan mötte vi upp mamma och åt på mackmakeriet tillsammans, mys. Sedan åkte Toni, och pappa hämtade upp mig & mamma.

Typiskt att naglarna skulle åka väck när jag verkligen inte har några pengar! men så här kan jag inte gå, så ska skrapa ihop lite, och åka in till stan imon, och se om hon har någon tid kvar till mig!


Ärenden imon:


- stan
- fixa naglarna
- åka till jobbet och fixa schema
- lämna in min telefon
- packa
- säga 'hejdå' till Jannike <3
- Gå på bio med Jonna!

nu ska jag sova!
PUSSNATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0