GÖTEBORG!

uuunderbart är ordet. så otroligt bra har vi haft det!

vi börjar med tisdag: vi åkte tidigt på morgonen, jag, evelina & våran privatchaffis - dadie! han lörde oss till borås där vi skulle hälsa på min syster som jobbar på gina tricot, på huvudkontoret. tack vare henne kom vi till gina´s utförsäljning, och damn vad billigt & vad grejer.

i kön hör jag att någon säger " hej gullunge " och vem är det, om inte anna!!? världens bästa anna. jättekul att träffa henne! jag och evelina gick därinne och plockade på oss mängder, tills pappa ringde efter någon timme och var otålig. ringde sofie, och vi fick rundvisning inne på huvudkontoret och se hur hon hade det! sjukt fint var det! tack sis ♥

   
                           annasötan

                   världens bästa sis & jag

taxin gick vidare mot göteborg city, där shoppingen fortsatte. sedan började klockan bli 16, så vi hoppade på pendeltåget till mölndal, sedan buss till blixås, och sedan var vi framme på crossbanan, där årets första speedcross-SM gick. det gick bra för toni, som slutade 4 i finalen. elin tävlade mot killarna, det räckte inte riktigt till final, men bra kämpat! träning ger färdighet! är helt chockad att evelina och jag klarade att ta oss ut dit! riktigt lyckad kväll!

 

efter tävlingen åkte vi hem till min syster sofie som bor i göteborg. sov sedan där! tack sötaste syster!
på onsdagen klev evelina & jag upp tidigt, syster hade redan åkt. sedan tog vi spårvagnen till city där vi shoppade lite, sedan åkte vi upp till liseberg för att möta cabarét/lucia gruppen. sedan gick vi på liseberg hela dagen i princip. evelina´s och min favorit är ju helt klart balder, och spökhuset då, haha! kanonen med iofs :)

sedan tröttnade evelina och jag på lise, så vi åkte spårvagn runt hela göteborg, hahaha. vi åkte väldigt fel, men det slutade med sightseeing, och vi hoppade lite hursom mellan spårvagnarna, betalade typ 2ggr av 20, haha. bäst var när några äckliga blattar satt och flörtade med oss på spårvagen, sen låtsas evelina att hennes telefon ringer, men sätter på "yalla yalla -låten" , och vi asgarvade! (den låten gjorde stockholmsresan, och det är en indienlåt typ, haha, hur dålig som helst, men skitrolig)

finns så mycket mer jag vill skriva om resan, men då kommer ni tycka det blir så långtråkigt så ni nog aldrig kommer klicka er in här igen, haha

fler bilder:


        
evelina, lägg märke till vad hon har i handen, MJUKGLASS, på en crossbana. det kallar jag lyx! tummen upp där! vill vi se fler banor som har!




vad gör man inte om det är kö till toaletten? haha.

hahah,

 


TACK EVELINA! för en riktigt lyckad resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0