Finally

Har fått klagomål på dålig uppdatering, och jag vet. Saken är den att jag helt enkelt inte tagit mig tid och orkat skriva ner om midsommar och det.. Trots min dåliga uppdatering, kikar ni in nästan varke dag iallafall, det är kul =)

Även om det kanske inte är så intressant nu, tänkte jag iallafall uppdatera midsommar lite kortfattat:

torsdagskvällen bar det av mot dalarna. I bilen var Pappa, Mamma, Evelina & Jag. Första gången för Evelina på Dalarnas jord! Vi var framme på kvällen @ fam. friberg/norman. Vi åkte en sväng till Lovisa, sedan hem & sov.

fredagen, midsommarafton. Började med att Evelina och Jag sprang ner till sjön och badade. Jävligt kallt kan jag meddela, men uppfriskande! vi bakade tårta, fixade med lite av varje. Juste, satt även och höll lina i handen när min moster tog gardasil-sprutan på henne! sötnos då =) efter god mat osv. bar det av till Lovisa, där det var party! trevligt. På vägen hem skulle visst ett gäng bada, och vi fick även med oss nattgäster hem, Simon & Joel. Så alla vi 5 sov i linas mamis dubbelsäng och jag somnade inte förrens kl. 07!

 
 

lördagen, vaknade ganska så sent. Sedan tog Jag och Evelina ett morgondopp med Simon & Joel! Har inte så mycket minnen av den dagen faktiskt, däremot kvällen ! började med förferre hos Natta, only girls! Vi gick sedan ner till säterdalen. Vissa hade problem att ta sig ner, haha! Inga namn nämnda. Men alla lyckades komma in dit, genom 18årsgränsen också. Då var det bara att börja dansa! Gick hem runt 3-tiden typ, och efter att ha gått lite fel, var vi väl hemma runt 4, och då somnade vi ganska snabbt.







 

söndagen, Evelina & jag sov bort halva dagen. Hände väl inte så mycket där vad jag kommer ihåg?

måndagen, dagen då vi lämnade Säter & Dalarna för i år! Trevlig resa var det allt! =)

har bara laddat över bilder från kodak-kameran änsålänge. bilder från systemkameran kommer senare!

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0