Everybody is looking for something

hejsan!

big sorry för den dåliga uppdateringen, men ska sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt!

  • fredag - dagen då vi åkte till stockholm, 9D+9C. helgalet, och roligt som bara den. köpte 2 klänningar, två linnen och 1 par pumps! mycket trevligt (förutom vasamuséet och framförallt riksdagen, har inte vart med om något tråkigare!)
  • lördag - jobb 8-11 sedan hem och steka i solen, därefter fixa iordning mig. åkte till frida och förfestade, riktigt kul tjejer! sedan drog vi in mot stan och rix fm -festivalen! det var väl en ganska lyckad kväll (dissade ju trots allt crossen för detta!)
  • söndag - somnade sent och upp tidigt. jag och mamma tog bilen till tibro där det var dags för den andra SM-deltävlingen. värmen var ju enorm den dagen, och lite bränna fick jag! det var en oturshelg för teamförarna i West Coast KTM. Elin blev 2a / 2a och toni bröt första och blev långt ner i sista heatet.
  • måndag - idag med andra ord. skola, temadag om klimat. tråkigt ! sen kom jag och linnea på att vi ville vara med och dansa på konserten som var ikväll, så vi övade lite och hämtade cd:n. konserten blev väl ingen jättehit, men det gick väl hyftsat. sedan var jag med basse och krille en stund.

imorgon bär det av till göteborg med evelina! vi tog ledigt! shopping och på kvällen blir det cross i mölndal, sedan ska vi sova hos min sis, och träffa de andra från skolan på onsdagen då det blir liseberg! nicenice.

kommer nog inte hinna uppdatera mig mer innan götet, så ha det kanon!
lägger ut bilder från dessa festligheter när jag är hemma igen, men glöm inte:
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

PUSS / TINA


Kommentarer
Postat av: linda

du är så söt!

btw kul o träffa dig :)

PUUSS

2008-06-04 @ 21:51:58
URL: http://lindamadsen.blogg.se/
Postat av: tina

tack & detsamma sötnos!

ja, det var det verkligen! :)

Pusspuss

2008-06-05 @ 09:54:19
URL: http://tiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0