Amazing

haha, vet ni vad jag ser ut som? - en kräfta!

jag har bränt mig på hela framsidan, och ont gör det! jag har gjort en 'stefan' kan man säga, haha. jag som aldrig bränner mig, inte ens i thailand, har fått smak på det nu!! damn.

wellwell, hoppas ni mår fint iallafall, ni har säkert också den där härliga känslan av att det snart är SOMMARLOV! unbelievable! på ett sätt är det lite tråkigt att sluta nian, man kommer tappa kontakten med massa underbara, sedan kommer jag nog sakna klassen iallafall godbitarna. å andra sidan ska det bli jäkligt skönt att få lite ombyte, och slippa äckliga fla(t)hult!

mi clase, ht-07


imorron är vi lediga! hur skönt som helst. jag & jannike ska in till staden, till sköna jag & sådär :)

nu ska jag sova!
natti / t. dahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0