30 Juni

ledig idag, ganska skönt faktiskt. fick ju inte alls mycket tider i sommar, men har iallafall fått några mer.

har bara slappat idag, toni är hemma och vi har precis ätit pannkakor. gottgott.
han har fortfarande ont i axeln, stackarn. hoppas på att det blir speedcross-SM i Varberg den 16:e juli iallafall....

Imorgon jobbar jag 12-19, men innan det ska jag till stan på ärenden. sedan efter jobbet ska jag träffa linnea! jobbar på onsdag med, 8-14 & på fredag 12-18. sen får jag vara ledig lite, bytte bort min helg, skulle jobbat.. Men jag vill ju till Uddevalla, VM liksoooom. vill man inte missa. Bara dadi vill följa med mig.

men shit, vad ointressanta saker jag skriver, bäst jag hoppar i säng!
pussssnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0