11 Juni

slappaste dagen på länge!

ringde och väckte fröken höglund imorse som hade försovit sig. gick till skolan där vi kollade på film. efter ett tag kommer evelina, och hon är dyngsur från topp till tå, så vi gick hem till moi för att byta om. sedan var det ingen idé att gå tillbaka till skolan igen, så vi var där typ en halvtimma idag, gött.

sweet! jag får paket av evelina på mitt kalas :) kolla min klänning!!


ikväll är det den stora kvällen! det är balen ikväll. har i stort sett allting fixat och klart, testade frisyr innan med, vilken jag inte är helt hundra på, men vi får se, och ni får se sen, på bilder! :)

och jag har även fixat en bil åt oss :) fidde är snäll som ställer upp! tufft som fan, sånt här gillar jag!!!



igår var jag & jannike hos joanna och hälsade på henne i hennes nya hus på bymarken, superfint! sedan åkte vi ner på stan, där jag fixade mina naglar, lite vitare tippar, sedan en diamant på ena fingret! jannike fixade sedan brynen och det. jag köpte: 1 hårklämma, klämmor till frisyren ikväll, bh, jeansshorts, present till fidde!

tjejerna som ska åka med kommer runt 17-tiden, och innan det är det mycket som ska fixas!
Puss på er! / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0