12 juli

sitter just nu med ansiktsmask i fejjan, har nyss kollat klart på 'Mitt liv som popstjärna', haha. kan ju replikerna utantill. favoritfilmen när jag var mindre.




my gooooood, världens läskigaste djur på golvet, vänta....


usch & fy, det var en riktigt äcklig sak. jag har verkligen fobi mot kryp, fråga evelina, hon brukar skratta åt mig. Ja, jag är fjantig med sånt!

gårdagen var väl helt OK.. var @ westerlunds place. Inte jättemycket folk, men det var väl trevligt ändå. får ursäkta om det blev lite väl mycket ett tag.. och Evelina, du är den bästa jag har,  det vet du hjärtat.
För en gångs skull var det nära hem, så nära att vi kunde gå. hur skönt som helst. jonna mötte upp oss på vägen och vi pratade med henne hela vägen hem! evelina sov hos mig.

var förresten på stan med jonna igår, mys! köpte mig ett par skor, sedan fikade vi :)
nu ska jag göra lite nytta, ta mig ut i solen kanske? blek som en,  jag vet inte vad.













see you later!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig!

2008-07-12 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0