TAGGGGGA!

tagga tills imon förtusan ;) då blir det poolparty för fulla muggar!

pappa ringde mig på jobbet innan och berättade att min telefon kommit tillbaka från lagningen. saknar den faktiskt lite, alla dessa skittelefoner som jag haft den senaste tiden! men nu får jag tillbaka min LG. pappa ska följa med mig in imon, vill inte gå in själv & berätta att jag hällt vatten över deras lånetelefon! får jag väl betala för både min & lånetelefonen..... bra jobbat fröken dahl!

snart i rätta händer igen!



efter jobbet mötte jag upp Evelina i hovslätt, där vi handlade massa tills morgondagen! bra det blir! sedan satte vi oss i solen och åt glass! magnum strawberry white slår allt!

när jag kom hem åkte jag iväg med pappa till huskvarna, lämnade toni's hojjar där, granqvist ska ta med dom till uddevalla! det BLIR UDDEVALLA för min del! har lyckats övertala pappa! berättar mer imon, måste packa nu!



PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0