Right time, right place.

gårdagen var lyckad, iallafall till en början. hos frida var det trevligt med brudarna, förferren varade ganska länge, men vad tusan gör det? den var då bra mycket roligare än själva festen, i taberg. vi svänge förbi alex en sväng, men evelina & jag var inte där så länge, innan vi drog oss hemåt.
vi sov själva ute i jäbo inatt, där evelina bor långt ute i skogen. men fint är det kan jag lova er, däremot blev vi livrädda ett tag, haha. ett tickande ljud hördes ifrån rummet jämte, så med varsin kökskniv i högsta hugg gick vi och skulle kolla vad det var, när evelina kom på att duschen stog och droppade, haha!
ja, vi är som vi är.

vaknade upp sent hos evelina och det blev slappdag till 110%. väl hemma hände det inte särkilt mycket spännande heller.



är det inte lite kul? jag som i stort sett aldrig kollar på sporten på tvn kollade just ikväll, den dagen när motocross stod med på manuset. var iallafall ett klipp om tom & hans mål inom motocrossen kan man säga.
ska nog börja kolla på sporten faktiskt, man vill ju inte missa något!


hittade en gammal bild =) jannike, linnea, jag.

kameran var jag hyfsad flitig med igår, men jag glömde tyvärr kameran hos evelina, ska se om jag kan hämta den i dagarna. nu ska jag kika på lite bilder, see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0