Poolparty & Uddevalla!

NU kommer uppdateringen ni fått vänta på ett tag!

Poolparty @ Evelinas place i fredags!

Riktigt lyckat måste jag säga! hade skitkul, inte en sur min på hela kvällen för min del, detta måste göras om! började med att Evelina, Linnea & Jag grillade innan alla kom :) sedan droppade det in en hel del. Grymt kul! Tack allihopa, framförallt Tack Evelinagumman!





bilder får ni kika in på http://tinadahl.bilddagboken.se den 4 juli!



Uddevalla Grand Prix Of Sweden!

Lördag: vaknade upp hos Evelina, 2 timmar försent! skulle åkt hem kl.06.00 men vaknade av att pappa ringde vid 08.00 och undrade vart jag var.. Trots att vi ställde 2 mobiler, vaknade ingen, kan bero på att vi la oss 04.00! Därifrån gick allt rent åt helvete den morgonen. Försov mig, vilket jag hatar, glömde mobilladdaren, jackan osv. hos Evelina, mamma gnällde på mig när jag kom hem, lite av allt som inte fungerade...

kl.10 var iallafall pappa och jag i bilen påväg till Uddevalla för att kolla på VM:et i motocross. Väl där mötte vi upp Toni som kom med band till oss. Jag fick VIP-band till redbulls trailer :) söt han är! sen kollade vi på träning, kval osv. 3 svenskar kvalade alltså in, Tom, Filip & Jonas! Bra jobbat grabbar! Toni & Elin hade ju deras stora teambuss där, så jag höll till i den ganska mycket, skitbra att kunna gå in någonstans och kyla ner sig, för det var ju aningen varmt!

måste även säga att jag & annica tog kort med snyggingen Tommy Searle & den inte lika snygga Antonio Cairoli! Haha.

När det var slut för dagen åkte vi in till stan & käkade på donkan. sedan hem till toni & elins hus där vi sov. jag sov i huset, och pappa i tonis buss. fick sova i bikini, tro det eller ej, men det var 36grader inne i deras hus!
Pappas kommentarer: " Det är inte lätt att gå med dig här, alla killar skriker ju" haha, han är stööörd! han vågade inte åka tillbaka med mig till banan sen, för han ville inte lämna mig där själv! haha.

Söndag: vaknade upp i det varma huset, och hoppade in i duschen. sedan åkte vi till banan! kollade på heaten, och får gratta filip som tog VM-poäng, och blev 16:e i första heatet. synd att tom bröt & att jonas skadade sig..

Elin, Annica & Jag satte oss i redbulls trailer. De kom direkt och frågade om vi ville ha något, haha. Och vi tackade JA till lite "pasta". När pastan stog serverad blev annica den första som sa att pastan luktade äckligt.. Jag sa " de tänkte jag med på, den luktar spya!" Alla: " AAH..." haha, där satt vi och skulle tvinga i oss maten. det var någon ost som luktade. haha, det var hemskt!

Elin fixade sedan in oss på VIP-läktaren, vi fick hämta hur mycket cola-redbull vi ville i trailern! (har kommit en ny redbull - cola!) träffade massa roligt folk, osv. riktigt lyckad helg!

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0