Otur?

ja, det kan man lugnt säga.

när jag skulle sova igår, hade jag ställt ett glas fullt med vatten på bordet jämte sängen. vad händer? jo, tina råkar spilla ut glaset över block, tidningar, mobil, och det blev som en sjö i sängen. klockan var liksom 01, men det var bara att byta lakan. kastade iväg telefonen, trodde inte den hade blivit blöt, men när jag va klar med bäddandet, inser jag att den är död, och går inte att starta. fan, ingen lust att betala för en ful lånetelefon, klaaaaaaanttina. eftersom jag inte kunde få ut batteriet med de långa naglarna gick jag in till mamma. pappa vaknade också, och blev förbannad för att jag väckte dom halv 2, jättesnällt att de hjälpte mig..... men nu får jag väl köpa en ny telefon till dom eller något.

hejdå telefonen, hejdå pengar.



har iallafall pappas igen....
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0