Only if I..

Igårkväll åkte jag & lisa ut till Cicci i Bottnaryd! Det var trevligt, och det får vi allt göra om =)
Grillade och så, drinkmästarn gjorde drinkar, haha! Det var mys iallafall! vissa var ju på G, nämner inga namn! Vi gick sedan till några andra grabbar, någonstans i bottnaryd. var där ett tag, sen gick vi (Lisa, Jag, Mikaela, Cicci) hem till Cicci. klockan var väl 04.00 när vi somnade.. upp igen vid 9.30, och sa hejdå till mikaela. sedan åt vi och pratade :) glömde ju såklart min kamera hemma, men har lite bilder på mobilen tror jag..

tack tjejer & killar !



har istortsett slappat hela dagen. både mamma, pappa och jag hjälpte till med middagen idag, inte ofta det händer, men damn vad gott det blev! klyftpotatis, morötter & lök i ugn, sedan grillat till det! och min specialsallad med äpplebitar.

jag måste verkligen packa idag, men mitt astro sa att jag skulle gå ut, att jag har saker att göra inne, men de brådskar inte, så får väl gå ut då antar jag. lika bra det. sen ska jag & mamma baka, och sen ska jag göra manikyr på henne, sedan ska hon nog färga mitt hår! ser ut som en risbuske liksom.

see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0