Hem & iväg - IGEN!

japp, 1 dag hann jag iallafall vara hemma, innan jag försvinner igen! bestämde mig idag för att åka till jannike i BUA som ligger i varberg typ! säg till om ni har svängen förbi där =) ska bli skitkul! åker dit med sussi, hasse, fille & basse! =) tänkte bara meddela er om det! ett dygn stannar vi där, är hemma på onsdag kväll! tänkte packa nu, sen ska jag uppdatera mig här om senaste nytt, antingen ikväll eller imorron bitti. har även typ 100 uppdaterade bilddagböcker som  mina vänner uppdaterat, det måste kollas &så!

har raderat alla sms från dig! och misstolka nu inte detta. för den person jag syftar på läser inte ens min blogg så mycket jag vet, men det vet jag att du gör ;)

hörni, nu måste jag prioritera packningen (framför er, sorry!)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0