Boy, if you want it

imorgon ska jag träffa Jonna, var ett tag sen nu.. trots att vi bara bor 3 hus ifrån varandra, träffas vi alldelles för sällan, skärpning på det. Vi ska iallafall fika och prata, myyyys. =)

har även lovat mamma att göra manikyr på henne. har förresten slitit bort min nagelförlängning! ville inte lägga 400 spänn till bara för att ta bort dom, så tog e pincett och drog bort dom själv, vilket nog inte var det bästa, eftersom halva nageln följde med, och de är tunnare än någonsin.
vill man vara fin, så får man lida pin.

<3

var planer på att åka till götet i helgen, och hälsa på sis, men hon var inte hemma, så ska göra det en annan dag! mamma har lovat oss att åka till något guldställe att shoppa där!

Så hela helgen blir en enda stor fest! haha. hemma och träffa alla mina underbara vänner. får även säga VÄLKOMMEN HEM till min sötnos JANNIKE! saknar dig! 3 veckor sen vi sågs, och någon vecka till.. :(

 

time for bed! / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0