Alfta Camping

(mobilbloggar) Hej på er! nu är det 3e gången jag får skriva om detta inlägget.. Ligger iallafall i tonis buss just nu, helt själv. De andra sover i husvagnen, så jag fick bussen för mig själv! Efter många om och men kom vi hit upp, och vi fick inte åka in på banan, så inatt bor vi på en camping som nog är den minsta jag vart på någonsin! klagade ju förresten på att jag inte kunde sola på vägen upp, men visst kunde jag! Haha. De har skrattat åt mig, och mamma fotade mig, bild kommer! nu är det sovdags, ska upp tidigt imon och ta ett morgondopp! natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

låter härligt med morrondopp ;)

2008-07-25 @ 23:51:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0