You say it best, when you say nothing at all.

den här dagen har vart onödig. har inte gjort någonting typ. vaknade ganska sent, sen har jag gått runt & nördat i detta huset som ibland går mig på nerverna. jag vill flytta. jag sparar redan, nästa år ungefär, så bor jag i en lägenhet i stan.

har iallafall redan lagt undan 1000;- av mina pengar. lönen var oväntat mycket mer än vad jag trodde.. inte mig emot.

bilder från i fredags: ( lisasötan pepprade upp hela mitt minneskort, här kommer några smakprov! )
                  
   

linahjärtat, det fixar sig. ♥

i don´t care what they say, cause it does´nt matter.

puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: jannike

TINA !! NU BLIR JAG LITE ARG, DEN DÄR BILDEN PÅ MIG OCH DIG, NÄR JAG RÄKER UT TUNGAN . SA JAG ATT INTE DU FICK LÄGGA UT !! åå då sa du att du inte skulle lägga ut den . så det så !:P

2008-01-27 @ 20:27:58
Postat av: Lisa

bajskorv!
fast jag va bra fotis :)

2008-01-28 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0