You´re a star, baby

fredagen var riktigt trevlig, tack emelie och alla ni andra! 18 tjejer var vi och åt på Dal Baffo. Pizza & Daimcoupe för mig, och jannike tog pasta och efter det mongosorbet, hahah. du är för söt jannike!
det blev mycket skratt den kvällen! ♥ efter det tog vi bussen hem, jag, jannike & evelina hem till mig. drygade oss och sjöng singstar, haha. bilder kommer senare idag.

lördag och klockan ringde upp mig halv sju. skulle åka halv 8 till jobbet. skulle jobba 8-11, men den som skulle komma och byta av mig vid 11, kom aldrig. ida hade glömt det, eller det var lite krångligt. så jag fick jobba över till kl.13, inte mig emot, mer pengar bara, alltid gott. sen kom mami & dadi och skjutsade ner mig till stan där jannike väntade! gick på stan en sväng, och hade trevligt! evelina skulle vart med, men hon kunde inte det sen, synd. men vi hade iallafall trevligt. jag köpte 2 kjolar & ett halsband, inget märkvärdigt. sen kom mami & dadi och ville åka och visa en soffa för mig, till mitt rum. den var faktiskt väldigt fin. sen är det bara plasmateven som fattas.

sen åkte vi hem till moi och åt lite, sen till konsum och inhandlade lite till kvällen, dip, gurka, morötter & mariekex, haha. sen kom joanna också, och sen hem till jannike alla 3. hade väldigt trevligt! :)

nu ska jag vara lite duktig. städa klart min gaderob, för något måste jag ju hitta på idag, har inget att göra. och ingen mc-mässa blev det heller. orkade inte det igår, ville inte åka direkt ifrån jobbet, not so fresch.

i already knew.

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0