Wicked.se - Lifestyle Matters!

om ni inte redan har sett eller hört om detta, så har ni definitivt missat något!
det är nämligen 2 gamla crosskillar som startat detta, nära vänner till toni, och jag har växt upp med dem, och känt dem sedan liten.
killarna bakom detta är inga mindre än Clabbe Sjödahl & Fidde Melin.

affären ligger inne i stan, på Torpa ungefär bakom willys. de har mycket killkläder, inte så mycket tjejkläder änsålänge, men de har lovat mig att det ska komma mer! styla brorsan, farsan eller kompisen sålänge ;)

kan tyckas lite krångligt, men affären heter wicked.se + att de har webshopping www.wicked.se
gå in och kolla iallafall. tjejkläderna får ni kolla på i butiken! toni & elin är sponsrade av dem i år, så jag måste med visa upp mig i deras kläder, inte mig emot för de är riktigt snygga! 
änsålänge har jag inhandlat en tubtop med tryck ( husets outfit ), en t-shirt med tryck, och ett linne med tryck.

de har även skärp, klockor, kepsar, skor, spy-glasögon m.m

image168


 

allt för mig idag, hoppas ni tyckte om mitt tips !
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: Claes

tjena! Tack för supporten tina! Uppskattat!

Mvh Claes
wicked.se

2008-03-06 @ 19:00:58
Postat av: Tina

Klart att jag måste göra reklam för er killar! sånt är bara kul! :)

Hälsningar Tina

2008-03-06 @ 21:44:18
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0